UdbudsPanelet: Få hjælp til lokale udbud

Vejen Kommunes indkøbskontor tilbyder det lokale erhvervsliv rådgivning om udbud i samarbejde med UdviklingVejen, under navnet: UdbudsPanelet.

Her du få rådgivning om udbud og en snak med udbudskonsulenterne fra Vejen Kommunes Indkøbskontor hver torsdag mellem 15.00 og 17.00, så fremt du har booket en tid.

Du kan stille spørgsmål til Vejen Kommunes udbudsplan, samhandel med Vejen Kommune eller andet.

I Vejen Kommune er der flere afdelinger der beskæftiger sig med udbud. Indkøbskontoret arbejder med udbud af varer og tjenesteydelser, mens Bygningsservice og Beredskab samt Teknik og Miljø typisk arbejder med udbud af bygge- og anlægsopgaver.

Hvis Indkøbskontoret ikke kan svare på dit spørgsmål, henviser vi og hjælper dig med at få det afklaret.

Tilmelding er nødvendig

Book en tid hos UdviklingVejen på tlf: 73848500

Er du i tvivl om Udbudspanelet er det rigtige tilbud, kan du altid kontakte os for en uforpligtende snak.

Vi lukker for bookinger i indeværende uge, tirsdag kl. 15.00.

​​Sted

IVER Café 

Vejen Business College

Jyllandsgade 11

6600 Vejen. 

Benyt indgang fra Allégade - du finder IVER Café ved kantinen.​

Tilmelding her

På billedet: Medarbejderne i Vejen Kommunes Indkøbsafdeling​

​Firmainfo

UdviklingVejen

CVR-nr.: 30029380

adresseinfo

Sdr. Tingvej 10

DK-6630 Rødding

kontaktinfo