UdbudsPanelet: Få hjælp til lokale udbud

Vejen Kommunes indkøbskontor tilbyder det lokale erhvervsliv rådgivning om udbud i samarbejde med UdviklingVejen, under navnet: UdbudsPanelet.

Her du få rådgivning om udbud og en snak med udbudskonsulenterne fra Vejen Kommunes Indkøbskontor hver torsdag mellem 15.00 og 17.00 hvis du booker tid.

Du kan stille spørgsmål til Vejen Kommunes udbudsplan, samhandel med Vejen Kommune eller andet.

I Vejen Kommune er der flere afdelinger der beskæftiger sig med udbud. Indkøbskontoret arbejder med udbud af varer og tjenesteydelser, mens Bygningsservice og Beredskab samt Teknik og Miljø typisk arbejder med udbud af bygge- og anlægsopgaver.

Hvis Indkøbskontoret ikke umiddelbart kan svare på dit spørgsmål, henviser vi og hjælper dig med at få det afklaret.

Du skal bare booke en tid senest onsdag kl. 14:00 på telefon 73 84 85 00, så står den relevante konsulent klar.

Sted: Du kan møde UdbudsPanelet på IVER Café på Vejen Business College, Jyllandsgade 11, 6600 Vejen. 

(Brug indgangen fra Allégade, og du finder IVER Café ved kantinen). ​

På billedet: Medarbejderne i Vejen Kommunes Indkøbsafdeling​

​Firmainfo

UdviklingVejen

CVR-nr.: 30029380

adresseinfo

Sdr. Tingvej 10

DK-6630 Rødding

kontaktinfo