Projekter er medfinansieret af den Europæiske Union

Uddan en Bæredygtighedskoordinator

- og få en ressource til din virksomheds grønne omstilling

Har din virksomhed brug for arbejdskraft til at løse opgaven med ESG-rapportering og Klimaregnskab?


Jobcenter Vejen udbyder i samarbejde med 6 andre kommuner et Kursusforløb for ledige, inden for den grønne omstilling. Du kan via opkvalificeringsprojekt få en af de ledige ud i din virksomhed med henblik på den ledige efter kursusforløbet vil kunne assistere din virksomhed med at få udarbejdet en ESG-rapport og et klimaregnskab.

Kursusforløbet er kombineret med virksomhedspraktik hos en relevant casevirksomhed (f.eks. din virksomhed), som har et reelt rekrutteringsbehov på en administrativ medarbejder.


Praktikperioden er 4 uger opdelt på enkelte dage, som strækker sig over 10 uger. I får derfor god mulighed for at lære hinanden godt at kende, og den ledige får arbejdet sig gradvist frem til et færdigt produkt, som kan implementeres efterfølgende i din virksomhed.

De ledige kandidater opnår de 2 Akademifag - ESG-rapportering og Klimaregnskab på IBA Erhvervsakademi i Kolding.​

​​Vejen Jobcenter har 12 motiverede kandidater fra Vejen kommune, som står klar til at videreuddanne sig inden for den grønne omstilling, og de har brug for at lave deres eksamensopgave i en relevant virksomhed

KONTAKT

Er du interesseret i at høre mere om muligheden for at deltage som casevirksomhed?

Kontakt virksomhedskonsulent ved Vejen Jobcenter

Mette Hegner Schmidt 

Tlf. 6116 7507 

Mail: mhs@vejen.dk

INFO- OG MATCHMØDE

Klik her for at downloade en pjece om opkvalificering til bæredygtighedskoordinator.

OBS! Tilmeld dig her: https://tilmeld.vejle.dk/1707/

LÆS MERE

Du kan læse mere her.

Grib chancen for at få lavet jeres klimaregnskab og ESG-rapport.

De ledige kandidater har forskellige uddannelsesmæssige baggrunde og erhvervserfaring, så benyt også muligheden for at rekruttere kandidaten til andre opgaver.

BESKRIVELSE AF KANDIDATERNES KOMPETENCER

  • ​Sekretær og sproglærer med solid erfaring som sekretær både inden for Staten og det private arbejdsmarked.

  • ​​Sundhedsfaglig kandidatuddannelse, med stor erfaring i formidling, udvikling og forskningsopgaver, og tværfagligt samarbejde med flere afdelinger.

  • ​Ph.d.-studerende, Danmarks tekniske universitet. Erfaring med dataindsamling, programmering og dataanalyse.

​​

  • Bygningskonstruktør, projektberegner med opgaver inden for opmåling, kvalitetssikring, løse byggetekniske detaljer i kontakten med kollegaer og samarbejdspartnere.

  • ​Kandidatuddannelse i forvaltning, erfaring i sagsbehandling og lovgivning, samt bogføring, afstemning af løn og HR-opgaver.

  • ​Autoriseret Ejendomsmægler samt bankuddannet, med solid erfaring med salg- og byggerådgivning. HR og ledelseserfaring.

  • ​Professionsbacheloruddannelse – grafisk kommunikation. Erfaring med grafisk design, konceptudvikling, digital kommunikation, kampagner, salg og marketing.

  • ​International Sales and marketing management, Illustrator, serviceminded og kreativ I opgaveløsningen.

  • ​​Cand.scient.bibl., bibliotekar og informationsspecialist. Gode IT-kompetencer, redaktør på SoMe og web, samt eventkoordinator.

  • ​Masteruddannelse i International Business. Stærke kompetencer inden for strategi, handel, økonomi, marketing og ledelse. Yderligere erfaring med internt salg, tilbudsgivning og rådgivning.

  • ​Laborant, med erfaring som kvalitetskoordinator. Kompetencer med kvalitetsstyring, ISO-standarder, HACCP, analysearbejde, kalibrering og kundesupport.

​BLIV RINGET OP

UDVIKLINGVEJEN

FØLG OS

 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Sdr. Tingvej 10

6630 Rødding

Tlf.: 7384 8500

Mail: info@udviklingvejen.dk

CVR: 30029380

Vedtægter​

Bestyrelse​

Repræsentantskab